معاون وزیر حمل و نقل صمت از مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو بازدید کرد


در این بازدید معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای ایجاد و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، در ادامه برنامه وی تاکید کرد: تلاش های مدیران و کارکنان تاکنون طی شده است. در این بازدید که مدیرعامل ایساکو نیز حضور داشتند، مدیرعامل امداد خودرو ایران ضمن تشریح فعالیت و روند امداد در بزرگترین مرکز تماس خودرو کشور و دو دهه فعالیت مستمر در خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، فعالیت 24 ساعته این مجموعه جهت ارائه انواع خدمات خودرو به مردم سراسر کشور. سید عباس میرحسینی به تشریح دستاوردهای این شرکت در توسعه زیرساخت ها و هوشمندسازی نرم افزارها و نرم افزارهای امدادی پرداخت که حاصل آن اجرای فرآیند ثبت نام آنلاین درخواست و کمک به اقصی نقاط کشور است. وی طراحی پلت فرم ملی خدمات خودرویی «بوسپر» برای خدمات رسانی بهینه و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت به مشتریان را آخرین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان شتاب دهنده خدمات خودرو برشمرد. اپلیکیشن موبایل «بوسپر» با هدف ارائه و ارائه مجموعه ای از خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز برای دارندگان خودرو در این بستر به صورت یکپارچه گردآوری شده است. میرحسینی نحوه اتصال مرکز تماس امداد خودرو ایران به شبکه دوربین های جاده ای کشور به منظور بررسی و اعزام گروه های امدادی را تشریح کرد و هدف از این اقدام که نیازمند اقدامات فنی گسترده ای بود، کاهش بار ترافیکی ناشی از آن بود. نقص فنی وسایل نقلیه در جاده ها و محورهای مواصلاتی. او مشغول بود. در این بازدید گزارش هایی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در تنها مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو جهت ثبت و پیگیری شکایات مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پیگیری امور مربوط به ثبت نام خودرو ارائه شد. سفارشات مشتریان گروه صنعتی


اخبار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید