دکوراسیون داخلی جواهر فروشی – لاین معمار


دکوراسیون داخلی جواهر فروشی، طراحی داخلی مغازه و مغازه دارای ویژگی ها و اولویت هایی است که می تواند در جلب توجه عابران و مشتریان بسیار موثر باشد. بنابراین کارفرمایان توجه زیادی به این موضوع دارند. در طراحی ویترین و فضای داخلی آن از طراحان و متخصصان این حوزه استفاده می شود تا روند ارتباط با مخاطبان خود را بهبود بخشند. برند فروشگاه Orit که در سال 1958 تاسیس شد، یکی از پیشروان خرید، فروش و مبادله جواهرات و ساعت های لوکس در برزیل است. خط معمار در این مقاله به بررسی طراحی داخلی این غار می پردازد. ایجاد هویت برای برند یکی از اهداف این پروژه ایجاد هویت برند جدید بود. این پروژه با الهام از استحکام و زیبایی کریستال ها به عنوان یک فراکتال با یک فضای برش هندسی شکل گرفته از نور که نه تنها نتیجه بلکه منبع آن است، در نظر گرفته شد. چیزی جادویی در مورد جواهرات وجود دارد که طراحان را با چنان نیرویی مجذوب خود کرده است که به معنای واقعی کلمه از ارزش مادی اصلی خود در طراحی فراتر می رود. کریستال ها و سنگ های قیمتی، به ویژه، نتیجه نوعی “روشنگری” در قلمرو معدنی هستند، یک جهش تکاملی، که در این فرآیند شامل کاهش مادی بودن آن می شود. وقتی ساختار فضاهایی که در آن زندگی می کنیم تغییر می کند، ما نیز به نوبه خود با سازگاری با این فرکانس و الگوی ارتعاشی جدید واکنش نشان می دهیم. بنابراین، زمینه ای ایجاد می شود که درک ما از ماده متراکم می تواند به یک تجربه اثیری تبدیل شود که در نتیجه انتخاب های طراحی به بعد معنوی می رسد. نور عنصر اصلی در طراحی داخلی جواهرات جدید Orit است که به صورت فراکتال ایجاد شده است، جایی که فضای کاهش یافته هندسی نه تنها نتیجه، بلکه منشأ آن نیز تحت تأثیر نور قرار می گیرد. مسائل فنی لازم برای عملکرد برنامه مانند نمایش محصولات، نگهداری آنها، روشنایی، حفظ حریم خصوصی و راحتی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است، اما این کافی نخواهد بود. زیرا آنچه او به دنبال آن است، جذابیت و سکوت، صفاتی است. زمانی وجود دارد که چیزی اساساً ما را غافلگیر و حتی غافلگیر کند. در ادامه معمار شما را به دیدن سایر تصاویر پروژه دکوراسیون داخلی جواهرفروشی، پلان ها، نمودارها، مقاطع و … دعوت می کند نویسنده: ماریا عطایی، شرکت معماری آوگون منبع: archdaily تعداد بازدید: 0

دیدگاهتان را بنویسید