تغییر فرمان پلت فرم های عرضه مد برای برندها در سال جدید


گروه مد و لباس هنر آنلاین: در این روزهای ابتدایی ورود به سال جدید و خروج اکثر کشورها از قرنطینه ناشی از شیوع کرونا، صنعت مد بار دیگر به بازارهای فروش حضوری لطف نشان داده است. و خرده فروشی آنلاین و غیر فعال نسبت به گذشته اهمیت کمتری دارد. مخاطب است. به نظر می‌رسد سال 2023 با تمرکز مجدد برندهای بزرگ بر روی پروژه‌های خرده‌فروشی لوکس در پشت ویترین فروشگاه‌های واقعی و نه مجازی آغاز شده است و این نشان‌دهنده یک چرخش تاکتیکی در زمینه پلتفرم‌های عرضه محصول است. باید پذیرفت که رفتار ناپایدار مصرف کنندگان محصولات در صنعت مد در سال های اخیر و فاصله فیزیکی آنها از صاحبان برند به دلیل رونق تجارت الکترونیک باعث شده تا این صنعت در استراتژی های فروش محصولات خود بازنگری کند و آنچه مشاهده شده است. با وجود چالش ها، بسیاری از فروشگاه های فیزیکی به تدریج در حال بازگشت هستند. این روند از سال گذشته ایجاد شده است. به عنوان مثال، طبق آمار، طی شش ماه اول سال 2022، خرده فروشان بزرگ ایالات متحده 4329 شعبه افتتاح کردند که نسبت به مدت مشابه در سال 2021 افزایش 1.9 درصدی داشته است. در حالی که 1912 فروشگاه در ایالات متحده بسته شده است که 58 درصد بوده است. کمتر از زمان مشابه سال گذشته البته نباید فراموش کرد که انتظارات مشتریان پس از تجربه سهولت و انعطاف خرید آنلاین افزایش یافته است و بر این اساس داگ استفنز، موسس شرکت مشاور Retail Prophet می گوید خرده فروشان باید بیش از همیشه تلاش کنند. و در این بین، برندهایی که اساساً می توانند یک تجربه ایجاد کنند. با ارائه سرگرمی بیشتر برای مصرف کنندگان مد، آنها با واکنش مثبت مخاطبان مواجه خواهند شد. در هر صورت پروژه های خرده فروشی لوکس سال باعث رونق فروش حضوری در مقابل فروش آنلاین شده است و به عنوان مثال در ماه های اخیر برند محبوبی مانند دیور با ترفندهایی مانند راه اندازی توانسته به این مهم دست یابد. کافه های خاص، چیدمان متفاوت محصولات در ویترین و پاپ آپ های آن. در نتیجه پیش بینی می شود که ارائه چندوجهی بودن پروژه برند از این پس به عاملی برای افزایش جذابیت برندها تبدیل شود. یکی دیگر از این ترفندها، همکاری بعضا عجیب و غیرمنتظره برندهای بزرگ با یکدیگر بوده است. این یک رویکرد نسبتاً جدید است که می‌تواند با یافتن خرده‌فروشان راه‌های جدید و قدرتمندتر برای جذب مشتری، محبوب‌تر شود. در نتیجه انتظار مشارکت بیشتر در سال 2023 دور از ذهن نخواهد بود و در این مرحله انتخاب شریک یک خلاقیت محسوب می شود. در همین حال، برندهایی مانند نایک در خرده فروشی های اختصاصی مانند Rise و House of Innovation سرمایه گذاری می کنند تا بیش از هر زمان دیگری به مشتریان خود نزدیک شوند. ماریو اورتلی، مدیر عامل شرکت مشاوره لوکس Ortelli & Co، معتقد است که وقتی یک گروه یک برند را بازسازی می کند، تجربه جدیدی در کنار ارزیابی مکان های جدید و معرفی فرمت های جدید ارائه محصول است. برندها همچنین در حال افتتاح فروشگاه های شاخص در بازارهایی هستند که می خواهند حضور قوی تری داشته باشند و در نتیجه حضور گسترده تری را در سطوح بین المللی تجربه کنند. در میان ترس از رکود جهانی، بازار عرضه فیزیکی محصولات مد در سال 2023 بین سه تا هشت درصد رشد خواهد کرد. سال های 1997 و 2012 بیش از یک سوم خریدهای لوکس را تا پایان دهه به خود اختصاص خواهند داد و دستیابی به این مشتریان نیازمند تاکتیک های استراتژیک است. تولید و توزیع و ارائه مدل های جدید کسب و کار در زمینه بسترهای عرضه محصول متفاوت است.


اخبار هنری

دیدگاهتان را بنویسید