تغییر زمان راه اندازی بخش مد و لباس در نمایشگاه ملی شهر خانواده


گروه مد و لباس هنر آنلاین: اوایل آذرماه بود که فراخوان بخش مد و لباس نمایشگاه ملی «شهر خانواده» توسط کارگروه مد و لباس کشور منتشر شد و اعلام شد که این رویداد میزبانی خواهد شد. توسط مصلی تهران از 24 آذر لغایت 24 اسفند ماه.اما در حالی که طی روزهای گذشته خبری از این رویداد نبود، به نظر می رسد با توجه به تغییر پوستر رویداد در صفحه اول سایت کارگروه، ساعت این نمایشگاه تغییر یافته و به تاریخ 11 بهمن ماه سال جاری تا 23 فروردین 1402 موکول شده است. بر اساس متن فراخوان، همکاری و مساعدت با کسب و کارهای آسیب دیده در حوزه مد و لباس در سال های اخیر، افزایش و توسعه خلاقیت است. نوآوری و توسعه در زمینه مد و لباس ایرانی اسلامی و ساماندهی آن، کمک به گسترش و گسترش سبک پوشش ایرانی و اسلامی در جامعه و استفاده از انتشار نمادها، نشان ها و عناصر هویت ایرانی اسلامی در حوزه پوشش و سبک زندگی از اهداف این نمایشگاه است. در ادامه این متن لازم است با بررسی شرایط حاکم بر راهکارهای ایجاد فروش در نبود بسترهای فروش مجازی، مشکلات بسترهای فروش دائمی و موقت، نیازهای جدید در بحث طراحی لباس و صنعت مد را بررسی کنیم. و بستر مناسبی برای تعامل بین مخاطبان و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایجاد کند. مد ایرانی اسلامی مورد تاکید است. همچنین دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس طی روزهای اخیر اطلاعیه ای در خصوص برگزاری نمایشگاه شهر خانواده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه صادر کرد که در آن آمده بود: این نمایشگاه که بخش عمده آن متعلق به حوزه ایرانی اسلامی است. پوشاک با هدف در دسترس بودن طراحی و برنامه ریزی شده است تا با ارائه لباس های معتدل برای آحاد جامعه، تقویت تولیدکنندگان به ویژه پس از رکود و زیان های سه ماه اخیر و ارائه محصولات به مردم در قیمتی کمتر از بازار در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: «تسهیل و بسترسازی برای برگزاری نمایشگاه ها با رویکرد اسلامی ایرانی و ایجاد بسترهای فروش دائمی و موقت در تهران و استان ها جزء ذاتی و ذاتی است. وظایف قانونی کارگروه مد و لباس که در نمایشگاه استان های همدان و کرمانشاه مورد توجه است. و در آینده نیز اصفهان، کرمان و یزد اقدام کرده و می کنند تا شعار عدالت فرهنگی دولت سیزدهم با هدف تمرکززدایی در حد حرف باقی نماند. در راستای همگانی شدن فرهنگ، تمامی رویدادهای مذکور و همچنین نمایشگاه شهر خانوادگی توسط بخش خصوصی در حال انجام است تا امور مردم به عهده خود مردم باشد و دستگاه های حاکمیتی و دولتی از همه استفاده کرده اند. قدرت خود را به میدان آورد و آنها را برای انجام تبلیغات به میدان آورد. و ارائه خدمات فرهنگی به صورت رایگان یا با نازلترین قیمت به نفع مردم اعم از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات ایرانی اسلامی. دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام کرد: کارگروه ساماندهی مد و لباس به عنوان یک نهاد حاکمیتی (متشکل از فعالان این حوزه مهم) نقش تسهیل کننده و تنظیم کننده در برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد و در در این زمینه هرگونه پیشنهاد و انتقاد را می پذیرد و در مرحله قبل و حین نمایشگاه می باشد و با توجه به هزینه تعیین شده توسط میزبان لازم به ذکر است که این امر کاملا مرتبط بوده و متعلق به مصلی امام خمینی تهران و فراتر از آن می باشد. اختیارات کارگروه


اخبار هنری

دیدگاهتان را بنویسید