ایساکو رکوردهای سال 1400 را در 9 ماه شکست



مدیرعامل ایساکو در خصوص گذر از رکورد تامین قطعات یدکی گفت: این شرکت از ارزش تامین لوازم یدکی سال قبل پیشی گرفت در حالی که در 9 ماهه امسال ضمن تحقق برنامه فروش 101 درصدی، وجود داشته است. تعداد قطعات فروخته شده نسبت به مدت مشابه سال 47 درصد افزایش داشته است. گذشته را نیز ثبت کرده است. بابک سلاجقه ادامه داد: افزایش سهم بازار که حاصل بهبود دسترسی مشتریان به قطعات اصلی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار قطعات و لوازم یدکی است، رابطه برد-برد بین مشتریان و شرکت ایجاد می کند. و با این رویکرد خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو به طور مستمر در جهت بهبود دسترسی ذینفعان به قطعات تلاش می کند. وی درباره خدمات ارائه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز توضیح داد: شرکت ایساکو با توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش کشور در 9 ماهه امسال موفق شد به حدود یک میلیون و 900 هزار مشتری گروه صنعتی ایران خودرو در نمایندگی. مجاز به ارائه خدمات گارانتی (غیر گارانتی) می باشد که تقریباً معادل کلیه پذیرش های بدون گارانتی در 12 ماه آخر سال می باشد. سلاجقه یادآور شد: استفاده مشتریان از خدمات پس از فروش در مدت گارانتی خودرو یکی از فرهنگ سازی های مهمی است که روز به روز در صنعت خودروسازی کشور رواج پیدا می کند و مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز در طول مدت دوره گارانتی نشان دهنده وفاداری دارندگان محصولات ایران خودرو به شبکه است. خدمات پس از فروش یکی از دستاوردهای مهم مجموعه می باشد. وی ادامه داد: صاحبان محصولات ایران خودرو هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به اهمیت مراجعه به نمایندگی های مجاز واقف هستند و اطمینان دارند که ابزارهای ویژه در نمایندگی ها، کارشناسان و صنعتگران مجرب و آموزش دیده، رعایت استانداردهای تعمیرات، و استفاده از قطعات با کیفیت بالا.” و استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده و در نهایت نظارت دقیق بر شبکه خدمات پس از فروش توسط نهادهای مرتبط داخل و خارج از گروه، بیش از پیش زمینه ساز ارائه خدمات با کیفیت و متمایز در مجموعه شده است. حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو. لازم به ذکر است، ایساکو علاوه بر تلاش برای افزایش عرضه قطعات یدکی اصل و باکیفیت، در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات مهمی را در خصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی خرید قطعات اورجینال و نیز انجام داده است. مشکلات ناشی از استفاده از قطعات تقلبی، بی کیفیت و غیر اورجینال. با کشف چندین مرکز تولید، توزیع و فروش قطعات، بسته بندی، هولوگرام و آرم تقلبی، دست سودجویان که با جان و مال مردم قمار می کردند با کمک مقامات قضایی از این بازار کوتاه شده است. همچنین این مجموعه با اطلاع رسانی از مشکلات ناشی از استفاده از قطعات غیر اورجینال، صاحبان محصولات ایران خودرو را از مزایای خرید قطعات یدکی اورجینال از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز ایساکو بیشتر آگاه کرد و آنها را به خرید این محصولات ترغیب کرد.


اخبار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید